Trötter

Jaha!

Jobbat som en jävla jude denna helgen o känt mig så jääävla tjock har ätit godsaker för ett år ja lovar!
Och imon är det dagen! dagen då ja börjar stenhårt med min Personliga tränare.. e fett nervös e rädd att ja inte ska klara av att men för det priset får man ju bara inte fuska!

Jag får fortf inte in i mitt hövve att ja gått upp 20 kg hur fan lyckas man??
det e en jäääävla massa kilon o få ner.. men har funderat på att köpa 10 timmar till bara för att maxa kroppen totalt o bli riktigt jävla fit asså!

fan va tråkigt det e med blogg egentligen blir ju som en jävla dagbok man skriver till ja vet inte vem egentligen o ja tyckte det skulle bli kul o göra det nu som ngn form av pepp men haha! fyfan va tråkigt det är vet inte ens va ja ska skriva allt lät så jävla bra i mitt huvud igår :P

Nänä ja uppdaterar helt enkelt imon efter första passet och då får ja mitt kost schema med :)

Peeez Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0