.

Okej nu har ja börjat med träningen o med det jävla kostschemat!!
visst ja e mätt hela tiden o känner inget sug så d e väl ok men fyyyfan va man tröttnar snabbt, man vill ju bara rasa ner i vikt man vill helst inte göra ett skit bara somna vakna o va fett snygg!

men icke sa nicke! träna ska man minsann göra å äta rätt! jävla fitta! vf tillät ja mig sj att gå upp 20 kg!!!
det e inte normalt hur fan lyckas man!

aja träningen med min PT e grym, grym på det sättet att ja vill gråta!
haha han dödar mina ben o ja har fan en träningsvärk som aldrig går över!!

ååååååå orka skriva ens! ja återkommer när ja börjat tappa kilon! va fan ska man annars skriva om? sitt sug? sitt hat mot sig sj för att man blivit en tjockis....

äää har så tråkigt ikväll så det bara blev till att blogga ist sen kom ja på att det e rätt gay o blogga :S framförallt om sin jävla vikt men men så får det va vem fan läser min blogg ens.. e snarare en dagbok där man inte säger allt för att man vet att ngn KAN läsa skiten.. aja bajs i byxan ha  d hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0